نحوه ثبت نام غیرحضوری دانشجویان ورودی جدید مقطع کارشناسی دانشگاه گرمسار سال ۱۴۰۲

نحوه ثبت نام غیرحضوری دانشجویان ورودی جدید مقطع کارشناسی دانشگاه گرمسار سال ۱۴۰۲
مهر ۱۸, ۱۴۰۲
1787 بازدید

  اطلاعیه نحوه پذیرش غیرحضوری و ثبت نام دانشجویان نوورود ۱۴۰۲ ضمن عرض تبریک و آرزوی موفقیت برای پذیرفته‌شدگان محترم سال ۱۴۰۲ رشته های تحصیلی با آزمون دانشگاه گرمسار و پیرو اطلاعیه قبلی، لطفا اطلاعیه‌ها و فایل‌های پیوست را به دقت مطالعه نموده و بر اساس موارد مندرج در متن اطلاعیه از طریق سامانه گلستان دانشگاه گرمسار به نشانی  https://golestan.old.fmgarmsar.ac.ir از […]

 

اطلاعیه نحوه پذیرش غیرحضوری و ثبت نام دانشجویان نوورود ۱۴۰۲

ضمن عرض تبریک و آرزوی موفقیت برای پذیرفته‌شدگان محترم سال ۱۴۰۲ رشته های تحصیلی با آزمون دانشگاه گرمسار و پیرو اطلاعیه قبلی، لطفا اطلاعیه‌ها و فایل‌های پیوست را به دقت مطالعه نموده و بر اساس موارد مندرج در متن اطلاعیه از طریق سامانه گلستان دانشگاه گرمسار به نشانی  https://golestan.old.fmgarmsar.ac.ir از ساعت  ۸ صبح روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۷/۱۹ لغایت ساعت ۲۴ روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۷/۲۳ نسبت به ثبت نام الکترونیکی و تکمیل اطلاعات مورد نیاز با استفاده از راهنمای مندرج در سامانه اقدام نمایند.

(عدم ثبت نام الکترونیکی و عدم تحویل مدارک به منزله انصراف محسوب می‌شود).

راهنمای پذیرش غیر حضوری در سامانه آموزش گلستان (جهت دریافت کلیک نمایید)

در هنگام ثبت‌نام در سامانه گلستان برای وارد کردن شناسه کاربری و رمز عبور مطابق زیر عمل نمایید:

دانشجویان گرامی جهت ارتباط، طرح درخواستها و سوالات خود در خصوص آموزش دانشگاه، می توانند هر روز از ساعت ۹:۳۰ الی ۱۱:۳۰ ابتدا با شماره ۳۱۹۳۰۰۰۰-۰۲۳ تماس گرفته و سپس یکی از داخلی های شماره ۳۱۴، ۳۱۵ ،۳۱۲ یا ۳۱۶ را انتخاب نمایند.

*(لازم به ذکر است از پذیرش حضوری حتی پذیرفته شدگان بومی معذوریم لذا تاکید می گردد از مراجعه حضوری جداً خودداری و پس از ثبت نام الکترونیکی،مدارک به صورت پست پیشتاز ارسال شود.)

پذیرفته شدگان موظف هستند پس از تکمیل و اتمام مراحل ثبت نام اینترنتی و بارگذاری تصاویر مدارک شناسایی، تحصیلی، تعهدنامه ها و فرمهای خود، اصل مدارک تحصیلی، تصویر مدارک شناسایی و فرم های پرینت گرفته شده از ثبت نام اینترنتی خود را به آدرس دانشگاه گرمسار با قید مشخصات زیر و الزاما به صورت پست پیشتاز ارسال نمایند.

* لازم است کلیه مدارک مطابق اطلاعیه ثبت نام به آدرس: (گرمسار-کیلومتر ۳ جاده گرمسار (گرمسار به سمنان)-ضلع شمالی جاده گرمسار به سمنان-دانشگاه گرمسار- کد پستی ۳۵۸۸۱۱۵۵۸۹ به صورت پست پیشتاز ارسال نمایید.

مدارک ثبت نامی (۱-مدارک هویتی، ۲-مدارک تحصیلی، ۳-فرمهای ثبت نام در ثبت نام الکترونیکی، ۴-فرم های تعهدنامه، ۵-فرم نهایی سلامت جسم و سلامت روان) به شرح ذیل و صرفا به صورت پست پیشتاز به آدرس دانشگاه ارسال شوند:

۱- مدارک هویتی:

  • عکس ۴*۳ (۶ قطعه)
  • ۲ سری تصویر تمام صفحات شناسنامه 
  •  ۲سری تصویر کارت ملی پشت و رو

 

۲- مدارک تحصیلی:

الف- ویژه نظام آموزشی جدید

  • اصل ریزنمرات دیپلم
  • اصل یا گواهی موقت دیپلم
  • اصل ریزنمرات پیش دانشگاهی
  • اصل یا گواهی موقت پیش دانشگاهی (فارغ التحصیلی حداکثر تا ۱۴۰۲/۰۶/۳۱)

 

ب- ویژه نظام آموزشی جدید ۳-۳-۶ (دیپلم)

  • اصل ریزنمرات دیپلم
  • اصل یا گواهی موقت دیپلم (فارغ التحصیلی حداکثر تا ۱۴۰۲/۰۶/۳۱)

۳- تکمیل و پرینت فرمهای ثبت نام در ثبت نام الکترونیکی به شرح ذیل:

الف- ویژه دانشجویان روزانه:

  • فرم مشخصات کامل فردی (گزارش ۱۸۰۰)
  • فرم شماره ۱
  • فرم شماره ۴ (مخصوص سهمیه منطقه ۱ و شاهد)
  • فرم شماره ۵ (مخصوص سهمیه منطقه ۲ و ۳)
  • فرم شماره ۱۶ (تقاضانامه برای بهره مندی از آموزش رایگان)
  • چاپ گواهی پذیرش غیرحضوری دانشجو

 

ب- ویژه دانشجویان شبانه:

  • فرم مشخصات کامل فردی (گزارش ۱۸۰۰)
  • فرم شماره ۱
  • چاپ گواهی پذیرش غیرحضوری دانشجو

۴- تکمیل و پرینت فرم های تعهدنامه ذیل برای کلیه دانشجویان روزانه و شبانه:

۵- تکمیل فرمهای سلامت جسم و سلامت روان:

  • مراجعه به سایت https://portal.saorg.ir بخش بالای سایت (خدمات) قسمت کارنامه سلامت دانشجویان سپس ثبت نام و تکمیل فرمهای سلامت جسم وسلامت روان بصورت دقیق
  • پرینت کارنامه نهایی سلامت جسم و سلامت روان بصورت جداگانه و ارسال پستی آنها همراه با سایر مدارک ارسالی به دانشگاه (در صورت عدم ارسال کارنامه های مذکور ثبت نام تکمیل نخواهد شد)

نحوه درخواست تائیده تحصیلی

 سامانه درخواست ارزش تحصیلی: https://emt.medu.ir

قابل توجه: استعلام ارزش تحصیلی مدرک پیش دانشگاهی یا دیپلم نظام جدید آموزشی ۳-۳-۶ از طریق سامانه برخط وزارت آموزش و پرورش به نشانی فوق صورت خواهد پذیرفت. چنانچه پاسخ استعلام ارزش تحصیلی از سامانه مذکور حداکثر تا پایان نیمسال اول تحصیلی به نتیجه نرسد و یا با مدارک تحصیلی ارائه شده تطابق نداشته باشد، مطابق مقررات انصراف از تحصیل صادر خواهد شد.

راهنمایی: باتوجه به اعلام مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش، امکان ارائه دو مدرک (تاییدیه تحصیلی  و سوابق تحصیلی ) برای پذیرفته شدگان بصورت الکترونیکی در سامانه تأییدیه تحصیلی  به آدرس« https://emt.medu.ir » فراهم است. لذا همه پذیرفته شدگان باید براساس مراحل اجرایی ذیل اقدام لازم را به عمل آورند:

١- پذیرفته شدگان با مراجعه به سامانه مذکور و مشخص نمودن نظام آموزشی، با تکمیل فرمهای مربوط، نسبت به ثبت درخواست ارسال هر دو مدرک فوق به دانشگاه محل پذیرش خود اقدام نمایند که پس از کامل شدن فرآیند درخواست، کد پیگیری جداگانه برای هر مدرک در اختیار ایشان قرار خواهد گرفت و با ارائه این کدها به دانشگاه محل پذیرش، مدارک درخواست شده از سامانه https://kemt.medu.ir توسط دانشگاه مذکور قابل دریافت است.

تبصره: دارندگان دیپلم شاخه نظری (نظام ترمی واحدی یا سالی واحدی) در زمان ثبت درخواست مدارک فوق علاوه بر مدرک دیپلم، باید مراحل فوق را برای درخواست مدرک پیش دانشگاهی نیز اجرا نمایند.

٢- فارغ التحصیلان شهریور سال ١٣٩۵ و بعد از آن نیازی به مراجعه حضوری به مدارس و مناطق آموزش و پرورش محل تحصیل خود ندارند، اما فارغ التحصیلان خرداد سال ١٣٩۵ و قبل از آن با کدپیگیری صادر شده از سامانه فوق به همراه مدارک تحصیلی که توسط سازمان سنجش آموزش کشور برای ثبت نام در دانشگاهها و موسسات آموزش عالی اعلام شده، باید به ادارات آموزش و پرورش محل فارغ التحصیل خود مراجعه کنند تا مسئول سنجش آموزش و پرورش منطقه پس از بررسی و تأیید، مدارک تحصیلی را اسکن و در سامانه بارگذاری نماید.

اقدام مربوط به نظام وظیفه (ویژه آقایان) نحوه درخواست معافیت تحصیل مخصوص دانشجویان پسر

  • دانشجویانی که دارای کارت پایان خدمت یا معافیت از خدمت هستند نسبت به بارگذاری در محیط ثبت نام الکترونیکی اقدام نمایند.
  • سایر دانشجویانی که می بایست از معافیت تحصیلی استفاده نمایند می بایست مطابق با اطلاعیه ذیل مراحل درخواست معافیت تحصیلی خود را پیگیری نمایند.
  • دانشجویان در حال خدمت می بایست پس از ثبت نام قطعی جهت اخذ نامه ترخیص از خدمت به اداره آموزش دانشگاه مراجعه نمایند.
  • موکدا تاکید می گردد شماره مجوز صادر شده توسط پلیس +۱۰ که به تائید حوزه وظیفه عمومی می رسد به عنوان شماره معافیت تحصیلی دانشجویان می باشد و در صورت عدم وصول معافیت تحصیلی تا قبل از شروع نیمسال دوم سال تحصیلی مطابق مقررات حکم انصراف از تحصیل صادر خواهد شد.

اطلاعیه معافیت تحصیلی در خصوص پذیرفته شدگان پسر (سامانه‌ پلیس) https://services.epolice.ir)

راهنمای درخواست معافیت تحصیلی

اقدامات مالی دانشجویان از طریق پرداخت الکترونیکی در سامانه آموزشی گلستان

  • واریز مبلغ ۴۰۰/۰۰۰ ریال جهت صدور کارت دانشجویی (برای کلیه دانشجویان روزانه و شبانه)
  • پرداخت مبلغ پیش پرداخت (شهریه ثابت) به مبلغ ۱۳/۵۰۰/۰۰۰ریال (علی الحساب) (برای دانشجویان شبانه)
  • تبصره: دانشجویانی که تحت پوشش بنیاد شهید و امور ایثارگران (جانبازان ۲۵% و بالاتر و فرزندان و همسران آنها، فرزندان شهداء و همسران شهدا و آزادگان و فرزندان و همسران آنها) از پرداخت شهریه معاف می باشند که می بایست با در دست داشتن معرفی نامه از سوی بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان گرمسار پس از ثبت نام الکترونیکی و ارسال مدارک بصورت پیشتاز در فرصت مقتضی به واحد آموزش دانشگاه مراجعه نمایند. لازم به ذکر است این دسته از پذیرفته شدگان می بایست همانند سایر پذیرفته شدگان قبلا نسبت به ثبت نام الکترونیکی و ارسال پستی مدارک اقدام نموده باشند. (در صورت واریز شهریه، دانشجو بستانکار شده و شهریه آنها عودت داده می شود.)

برنامه هفتگی کلاسی دانشجویان و شروع کلاسها

کلیه کلاسهای نیمسال تحصیلی جاری دانشجویان جدیدالورود از روز شنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۷/۲۹ آغاز می گردد. که نحوه مشاهده کلاس ها در سامانه گلستان اطلاع رسانی خواهد شد.